.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جزییات و قیمت سیم‌كارت رايتل

مدیر كل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه - با بیان این مطلب و با تاكید بر اینكه محدودیتی در واگذاری سیم‌كارت‌ها نداریم اظهار كرد: ساكنان منطقه كرج كه مرحله پیش ثبت‌نام خود را قبلا انجام داده بودند، می‌توانند از فردا با مراجعه به سایت "رایتل" مراحل ثبت‌نام خود را تكمیل كرده و مبلغ مورد نظر را برای دریافت سیم‌كارت واریز كنند.

وی با بیان اینكه واگذاری سیم‌كارت‌های ما تدریجی بوده و از نظر تعداد مشكلی نداریم، اظهار كرد: از فردا واگذاری سیم‌كارت‌های دائمی و دیتای رایتل آغاز می‌شود و فعلا واگذاری سیم‌كارت‌های اعتباری نداریم.

مدیر كل برند و ارتباطات اپراتور سوم تلفن همراه ادامه داد: مشتركین در حال حاضر فقط از طریق سایت این اپراتور می‌توانند به ثبت‌نام اقدام كرده و مبلغ را پرداخت كنند و اگر دفاتر پستی نیز به این كار اضافه شوند، اعلام خواهد شد.

وی با بیان این‌كه سیم‌كارت‌های دیتای رایتل (امكان ارتباط صوتی ندارد و مختص پیامك، اینترنت و یا سرویس چند رسانه‌یی است) به قیمت ۲۰ هزار تومان و سیم‌كارت‌های دائمی به مبلغ ۱۲۰ هزار تومان عرضه می‌شوند گفت: برای شروع در رابطه با تعرفه‌های مكالمات، طرح‌های مختلفی خواهیم داشت كه از طریق سایت رایتل اطلاع‌رسانی می‌شود.

آرپناهی گفت: با توجه به این‌كه پروانه این سیم‌كارت‌ها را از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی دریافت كردیم، تعرفه‌های این سیم‌كارت‌ها را با كمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات هماهنگ و مصوب كرده‌ایم.

به گزارش ایسنا، پیش ثبت‌نام سیم‌كارت‌های رایتل مختص شهروندان در استان البرز بود و متقاضیان می‌توانستند از طریق وب‌سایت رسمی رایتل به آدرس www.rightel.ir و نیز برخی دفاتر پستی شهرستان کرج برای ثبت نام اقدام كنند.

طبق اعلام رسمی رایتل، قیمت سیم‌کارت‌های این اپراتور برای سیم‌کارت‌های دائمی ۱۲۰ هزار تومان، اعتباری و دیتا هر یک به ۲۰ هزار تومان بدون احتساب عوارض و مالیات بر ارزش افزوده است و تعرفه مکالمات و خدمات نیز هنگام پیش‌ثبت‌نام قطعی اعلام می‌شود.

مدارک مورد نیاز برای ثبت نام در دفاتر پستی، كپی از پشت و روی كارت ملی و در زمان ثبت نام از طریق اینترنت متقاضی باید پشت و روی كارت ملی خود را اسكن كرده و ارسال كند.

به گزارش ایسنا متقاضیان در این مرحله باید كدپستی و آدرس معتبر در كرج داشته باشند.

مدیر عامل رایتل پیش از این گفته بود: ظرفیت شبکه به گونه‌ای است که در ابتدای کار، تمامی سرویس‌های نسل ۳ از جمله تلفن تصویری، اینترنت ارایه خواهد شد.

فرنگ درباره چگونگی ارایه اینترنت ۵۱۲ کیلوبایت بر ثانیه هم اعلام كرده بود: همان‌گونه که سایر اپراتورها باند وسیع ارائه داده‌اند، ارایه خواهیم كرد.ایسنا


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.